Associació Tecnonucleo

web de l'associació tecnonucleo de Mataró

Rara Avis Presentació + audició, amb Anna Ramos i Roc Jiménez de Cisneros

Dissabte 15 de gener
A les 17:30 h

“L’art no és res més que una imitació de la natura”
(Lucius Annaeus Seneca, ca. 4 AC– 65 DC)

Rara Avis és un projecte col·lectiu d’investigació musical que recrea cants i sons d’ocells a través de la síntesi d’àudio generatiu. Tots els sons d’ocells de Rara Avis provenen de programes en temps real escrits per a l’ocasió per Chris Brown, Oswald Berthold, Anders Dahl, Joe Gilmore, Roc Jiménez de Cisneros, Fredrik Olofsson, Tim Perkis i Peter Worth.

L’objectiu principal de Rara Avis no és l’hiper-realisme, sinó una reinterpretació poètica, intuïtiva i romàntica dels sons dels ocells, tenint en compte, i fins i tot explotant, les limitacions tècniques dels ordinadors i els programes informàtics a l’hora d’emular l’ampli rang de matisos, detalls i comportaments de la siringe, l’òrgan vocal de les aus.

En aquesta presentació informal, els responsables del projecte conviden a l’audiència a escoltar ocells artificials, beure xocolata calenta picant i xerrar sobre la imitació de la natura.

alkualkualkualkualkualkualkualkualkualku.org

Activitat organitzada per l’assoaciació Tecnonucleo