Associació Tecnonucleo

web de l'associació tecnonucleo de Mataró

Estatuts

Article 1

Amb  la  denominació  Associació  Tecnonucleo  es  constitueix aquesta entitat,  que regula  les seves activitats d’acord amb el que estableix la Llei 4/2008, de 24 d’abril, del llibre tercer del Codi civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques; la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d’associació, i els seus estatuts.

Article 2

Els fins de l’associació són:

• Crear   una   plataforma   que   promogui   els   llenguatges   sonors   emergents,   mitjançant   la publicació d’enregistraments sonors de domini públic i la promoció de concerts, així com altres activitats en el camp de l’art multimèdia.
  • Establir relacions de col∙laboració i coneixement mutu amb d’altres associacions culturals, tant de Catalunya com de l’estranger.

Per aconseguir les seves finalitats, l’associació realitza les activitats següents:

• Manteniment i promoció del segell discogràfic online tecnonucleo.org, un ‘netlabel’ sense ànim  de   lucre   que   ofereix  la   descàrrega   gratuïta   d’enregistraments  sonors   dedicats   a nous conceptes musicals.
  • Creació i promoció de concerts i altres esdeveniments relacionats amb l’àmbit dels nous llenguatges musicals, l’art sonor i altres activitats audiovisuals.

En queda exclòs tot ànim de lucre.