Associació Tecnonucleo

web de l'associació tecnonucleo de Mataró

Taller d’ACOUSTIC LAPTOPS

Del 7 al 9 de maig de 2010

Taller d’art sonor impartit per l’artista Tore Honoré Boe. El taller està obert a la participació de gent provinent de qualsevol àmbit, sense que sigui necessària experiència prèvia en el camp de la música o l’art sonor.

El taller es realitzarà a Can Xalant entre els dies 7 i 9 de maig (de divendres a diumenge). L’objectiu principal és que, durant el taller, els participants puguin construir el seu propi acoustic laptop per emportar-se’l a casa.

acoustic laptop

Tore Honoré Boe (Kristiansand, Noruega, 1969)
Boe ha participat activament durant 20 anys en els marges de la música global i en xarxes d’intercanvi d’art. Un dels seus projectes més destacats és la fundació d’Origami Republika, una xarxa oberta que acull creadors de tot el món i totes les disciplines. Ha aparegut en nombroses publicacions d’art i ha realitzat centenars de concerts i performance arreu del món.

Tore Honoré Boe

Ha col·laborat amb el mític grup alemany Einstürzende Neubaten i altres artistes com Mark Spybey (Dead Voices on Air, reformed faction Zoviet-France), Michael F. Duch (Origami Tacet), Theresa Stroetges (Golden Diskó Ship), Bryan Day (Eloine, Shelf Life), Lasse Marhaug (Jazkamer), Jens Stegger Ledaal (Artmilitia), Derek Holzer (Macumbista) i Halldor Ulfarsson (Halldorophones) entre altres.

INSCRIPCIONS
Per inscriure’s al taller cal adreçar-se a: correo@canxalant.es

Del 7 al 9 de maig, de divendres a diumenge.

Horaris
Divendres: de 16 a 20h.
Dissabte: de 10 a 14h i de 16 a 20h.
Diumenge: de 16 a 20h.

Preu